Sunday 30 July 2017

وزیر خزانه‌داری آمریکا: دولت آمریکا به مقابله شدید با فعالیت‌های موشکی رژیم ایران ادامه می‌دهد

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا


استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره لیست‌گذاری نهادهای رژیم، گفت: «این تحریم‌ها نهادهای کلیدی (رژیم) ایران را که در برنامه موشک بالستیک نقش دارند هدف قرار می‌دهند؛ (این تحریم‌ها هم‌چنین) تأکیدی است بر نگرانی‌های عمیق ایالات متحده نسبت به استمرار توسعه و آزمایش موشکهای بالستیک و سایر رفتار تحریک‌آمیز (رژیم) ایران».
وزیر خزانه‌داری آمریکا، اضافه کرد: «دولت آمریکا به مقابله شدید با فعالیت‌های مربوط با موشک بالستیک (رژیم) ایران ادامه می‌دهد؛ خواه (این فعالیت‌ها) یک پرتاب فضایی تحریک‌آمیز، توسعه سیستم‌های تهدیدآمیز موشک بالستیک یا حمایت احتمالی از حملات موشکی (شبه‌نظامیان) حوثی در یمن به عربستان باشد مشابه همان چیزی که هفته گذشته اتفاق افتاد».
در رابطه با برنامه موشک بالستیک رژیم از جمله گروه همت که 6شعبه آن توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شده‌اند، دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز 30خرداد 96، 42مرکز موشکی سپاه پاسداران را که مسئولیت تولید، آزمایش، نگهداری، پرتاب و فرماندهی موشکها را به‌عهده‌دارند افشا کرد.
افشاگری دفتر شورای ملی مقاومت،فعالیتهای موشکی رژیم آخوندی
افشاگری دفتر شورای ملی مقاومت،فعالیتهای موشکی رژیم آخوندی 
در کنفرانس افشاگرانه دفتر نمایندگی شورا در واشینگتن درباره فعالیتهای موشکی سپاه پاسداران، اطلاعات جزیی در مورد کارکردهای نیروی هوا- فضای سپاه ارگان مسئول پروژه موشکی رژیم که زیر مجموعه وزارت دفاع رژیم است، گروه‌های موشکی این ارگان از جمله گروه صنایع همت و گروه صنایع باکری که در ساخت موشکهای شهاب 3و موشکها با سوخت مایع و جامد فعالیت می‌کنند، به خبرنگاران ارائه شد.
افشاگری دفتر شورای ملی مقاومت،فعالیتهای موشکی رژیم آخوندی
 افشاگری دفتر شورای ملی مقاومت،فعالیتهای موشکی رژیم آخوندی
متعاقب این افشاگری سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در همان روز اعلام کرد:
خانم ناورت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، تائید افشاگری مقاومت ایران در رابطه با برنامه موشکی رژیم آخوندی
خانم ناورت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، تائید افشاگری مقاومت ایران در رابطه با برنامه موشکی رژیم آخوندی 
خانم ناورت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: بله. من اطلاع دارم که این کنفرانس خبری برگزار شد. می‌دانم که برخی از افراد این ساختمان (وزارت خارجه) قطعاً آن‌را مانیتور کردند. ما به مانیتور کردن برنامه موشک بالستیک (رژیم ایران) ادامه می‌دهیم. ما این برنامه را از نزدیک و با دقت بسیار مانیتور می‌کنیم. در رابطه با مسائل اطلاعاتی یا جزییات تلاش‌های ما برای مانیتور این برنامه موشک بالیستیک، من امروز نمی‌توانم وارد آن بشوم.
کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا و انگلستان در بیانیه مشترکی پرتاب موشک ماهواره‌بر توسط حکومت آخوندی را محکوم کردند و رژیم را به توقف فوری هر گونه آزمایش موشک بالستیک و فعالیت‌های مرتبط با آن فراخواندند.
به گزارش آسوشیتدپرس در این بیانیه آمده است: پرتاب موشک توسط رژیم ایران با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که توافق اتمی را به ثبت رساند «ناسازگار» است.
آمریکا و سه کشور اروپایی در بیانیه خود تأکید کرده‌اند: «برنامه توسعه موشکهای بالستیک (رژیم) ایران هم‌چنان با قطعنامه 2231 شورای امنیت ناسازگار است و تأثیر بی‌ثبات‌کننده‌یی بر منطقه دارد. ما نگرانی خودمان را به دبیرکل ملل‌متحد اطلاع می‌دهیم».

جنبش دادخواهی، نظام قتل‌عام را به لرزه در آورده است- پیام مریم رجوی در سالگرد قتل‌عام ۶۷

مریم رجوی

هموطنان عزیز!
۲۹سال پیش در همین روز‌ها دژخیم قرن، خمینی جلاد، قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی مجاهد و مبارز را آغاز کرد.
او می‌خواست برای حفظ حکومت خود، جنبش مقاومت را ریشه‌کن کند، می‌خواست کاری کند که دیگر هیچ‌کس فکر تغییر و آرزوی آزادی را به‌ذهن خود هم راه ندهد و این همه را
در نابودی هرچه سریعتر مجاهدین و همه کسانی یافته بود، که بر سر آرمان آزادی استوار بودند.
اما در مقابل این شقاوت بی‌سابقه، مجاهدین، هزار هزار سر دارها را از خود بلند کردند، در وجدان تاریخی ملت ایران، سوگند مجسم وفاداری به‌آزادی شدند، و تاریخ ایران را با اسطوره تسلیم‌ناپذیری خود، روشنایی و امید بخشیدند.
خونهای مجاهدین و مبارزین آرمانخواه، هرگز از جوشش بازنمی‌ماند و در تمام این سالیان، روح عصیان و اعتراض جامعه ایران در پیکار با رژیم ولایت فقیه بوده است.
درود‌های بی‌پایان به ‌همه زندانیان قتل‌عام‌شده سال ۶۷ که از لحظه‌ای که در اتاق‌های بازجویی گفتند بر سر موضع خود علیه ولایت فقیه و برای آزادی ایستاده‌اند، تا همین امروز، نبرد و پیکارشان رژیم آخوندی را درهم‌ می‌کوبد.
نام‌های آنها را خمینی پنهان کرد، اما نام‌آورترین زنان و مردان تاریخ معاصر ایران‌اند.
مزارهایشان را مخفی کرده‌اند، اما حاضرترین و آشکارترین وجود رزمنده ملت ایران‌اند.
و سال‌هاست بر سر دار رفته‌اند، اما سرود سرخ آزادی بر زبان آنها جاری است.
هموطنان، جوانان، قیام‌آفرینان!
سال گذشته در هفتم مرداد ماه، «خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی» با انتشار اطلاعیه‌یی «کارزار بزرگداشت شهیدان قتل‌عام ۶۷» را به‌اطلاع همه رساندند. حالا یک سال، از آغاز جنبش دادخواهی قتل‌عام‌شدگان می‌گذرد. و کارزاری که از جوشش خون شهیدان و از اراده ملت ایران برای کسب آزادی نیرو می‌گیرد، در این مدت، بارها نظام قتل‌عام را به‌لرزه درآورد:
آگاهی وسیعی در جامعه ایران، به‌ویژه در میان جوانان درباره این جنایت هولناک توسط رژیم ولایت فقیه به‌وجود آورد، توطئه سکوت و پنهان‌کاری آخوندها درباره کشتار سال ۶۷را درهم شکست و آخوندهای حاکم را وادار ساخت که به‌ مشارکت خود در جنایت علیه بشریت اقرار کنند.
جنبش دادخواهی طرح خامنه‌ای را که می‌خواست یک عضو هیأت مرگ را بر صندلی ریاست‌جمهوری رژیم‌اش بنشاند، بر سر او خراب کرد.
کل رژیم را در خیمه‌شب‌بازی انتخابات به‌شکست کشانید، شعار نه شیاد نه جلاد را اجتماعی کرد و پرونده‌ این کشتار را که بر اثر سیاست مماشات دولتهای غرب مسکوت مانده بود، در سطح بین‌المللی مطرح ساخت.
همین تلاش‌ها باعث شد که دبیرکل ملل متحد، قتل‌عام سال ۶۷را در گزارش‌ امسال خود مورد توجه قرار دهد.
کارزار این یک ساله، نشان داد که رژیم ولایت فقیه بر سر کشتاری که پایه‌های خود را بر آن بنا کرده، به‌شدت آسیب‌پذیر است؛ در نتیجه آخوندها به‌هر کاری دست می‌زنند تا مجاهدین را مقصر جلوه بدهند، اما خودشان بیشتر در گرداب رسوایی فرو می‌روند.
مقاومت ایران، از نخستین روزهایی که اخبار قتل‌عام به ‌بیرون زندانها درز کرد، برای افشای جهانی این جنایت تلاش کرده است. در همان زمان مسعود در نامه‌یی به دبیرکل ملل‌متحد گفته بود: «جامعه بین‌المللی بایستی این رژیم را مجبور کند تا به سؤالاتی از قبیل مشخصات تمام اعدام‌شدگان، زمان، مکان و چگونگی اعدام و محل دفن آنها پاسخ دهد و مسئولان و مجریان این جنایت بزرگ را معرفی کند».
در یک سال اخیر، یاران و هواداران مقاومت با به‌خطر انداختن جان و زندگی خود، اسامی شمار دیگری از قتل‌عام‌شدگان و نشانی مزارها و نیز اطلاعات مربوط به‌ اعضای هیأت‌های مرگ در استانها را جمع‌آوری کرده‌اند.
از همه آنها و از عموم کسانی که طی یک سال گذشته، به جنبش دادخواهی پیوستند، از جوانان و دانشجویانی که در هر فرصت، فریاد دادخواهی قتل‌عام ۶۷را سردادند و زندانیانی که در سخت‌ترین شرایط از این جنبش، حمایت کردند، قدردانی می‌کنم.
با این‌همه، آنچه انجام شده هنوز گام اول است. مردم و مقاومت ایران از پا نخواهند نشست تا زمانی که مسئولان قتل‌عام زندانیان سیاسی یعنی کسانی که امروز در بالاترین مناصب حکومتی نشسته‌اند، در برابر عدالت قرار بگیرند.
در شروع دومین سال جنبش دادخواهی، همگان را به ‌گسترش این جنبش فرا می‌خوانم. این بخشی از جنبش آزادی ملت ایران برای سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه است.
بر این اساس:
۱ـ‌ جوانان دلیر و قیام‌آفرین در سراسر میهن اسیر را فرا می‌خوانم که برای واداشتن سران رژیم، به‌ انتشار اسامی کامل قتل‌عام‌شدگان و نشانی مزارهای آنها و اسامی جلادان این کشتار، دست به اعتراض بزنند.
۲ـ‌ از خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی می‌خواهم که با حضور بر سر مزار شهیدان، حق پایمال‌شده خود برای برپایی مراسم بزرگداشت فرزندان قهرمان خود را به رژیم آخوندی تحمیل کنند.
۳ـ‌ از عموم هموطنان می‌خواهم در کارزار ملی جمع‌آوری اطلاعات شهیدان، پیدا کردن مزارهای پنهان‌شده، و افشای آخوندها و جلادان دست‌اندرکار این جنایت، فعالانه مشارکت کنند.
۴ـ طلاب جوان و آن دسته از روحانیان که از نظام منحوس ولایت فقیه فاصله دارند را فرا‌می‌خوانم که با محکوم کردن صریح این کشتار، حساب خود را از خمینی و نظام ضدانسانی و ضداسلامی ولایت فقیه جدا کنند.
۵- پارلمانها، احزاب سیاسی، سازمانهای مدافع حقوق‌بشر، رهبران مذهبی و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی در کشورهای مختلف را فرا می‌خوانم که برای همبستگی با مردم ایران، قتل‌عام زندانیان سیاسی ایران را قاطعانه محکوم کرده و از دولتهای خود بخواهند ادامه روابط سیاسی و تجاری با استبداد مذهبی را به توقف اعدام و شکنجه در ایران مشروط کنند.
۶ ـ از کمیسر عالی حقوق‌بشر می‌خواهم که سریعاً یک کمیسیون مستقل برای تحقیق در مورد قتل‌عام سال ۶۷و متعاقباً قرار دادن مسئولان آن در مقابل عدالت، تشکیل دهد و از شورای امنیت ملل‌متحد می‌خواهم که ترتیبات محاکمه سران این رژیم، به اتهام جنایت علیه بشریت را فراهم کند.
تمام پرونده‌های بزرگ کشتار و سرکوب در ربع قرن اخیر در ایران، در شخص خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت پرفساد او گره خورده است. او جانشینی خمینی را با مشارکت فعال در قتل‌عام سال ۶۷به‌دست آورد و باید پیشاپیش همه سران رژیم‌اش به‌خاطر ارتکاب جنایت علیه بشریت محاکمه شود.
هموطنان عزیز! در قتل‌عام سال ۶۷، که هدف محوری آن کشتار مجاهدین بود، خمینی به ‌جانشینان خود، این درس را آموزش داد که حفظ قدرت، با انهدام همین جریان سرموضع امکان‌پذیر است. در سه دهه گذشته، خامنه‌ای و همدستان‌اش، به‌همین درس عمل کرده‌اند. در مقابل، مجاهدین و شورای ملی مقاومت به‌مثابه جایگزین دموکراتیک این رژیم، نیروی پیروزی و آزادی‌اند و به‌ اتکای مردم ایران، به این هدف پرشکوه، جامه عمل خواهند پوشاند. در آن روز، قهرمانان قتل‌عام شده و تمام یک صد و بیست هزار شهید آزادی ایران، در جانها و اراده‌های پرشور جوانان ایران و در هزار اشرف و ارتش آزادی برخواهند خاست و روزگار فرخنده آزادی و دموکراسی و برابری را آغاز خواهند کرد.
درودهای بی‌پایان بر ستارگان نورافشان آسمان انقلاب ایران، شهیدان سرفراز سال ۶۷.
و سلام به پیشتازانی که به ‌دادخواهی شهیدان برخاسته‌اند و راه و آرمان آنها برای آزادی ایران را به ‌اوج می‌رسانند.


Thursday 27 July 2017

سخنگوی کاخ سفید:‌ کاخ سفید و رئیس جمهور، قویاً از تحریم رژیم ایران حمایت می‌کنند

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید آمریکا


سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید آمریکا، روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه 96، در پاسخ به این سؤال که رئیس جمهورتقریباً ۲۴ساعت وقت بررسی لایحه تحریمهای رژیم ایران را دارد. آیا تصمیم گرفته است که آن را امضا کند؟ گفت:‌ «می‌توانم به شما بگویم که کاخ سفید و رئیس‌جمهور و کل دولت، هم‌چنان که بارها گفته‌ایم قویاً از تحریمها علیه روسیه، رژیم ایران و کره شمالی حمایت می‌کنند».
خاطرنشان می‌شود مجلس نمایندگان آمریکا، سوم مرداد، به اتفاق آرا طرحی را تصویب کرد که تحریم‌های تازه‌یی علیه رژیم ایران، روسیه و کره شمالی در آن گنجانده شده‌است.
بیشتر بخوانید:

تحریمهای جدید علیه آخوندها و نامگذاری تروریستی پاسداران یک قدم ضروری در راستای درست است که باید با قدمهای دیگر تکمیل شود

قسمتی از اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران در رابطه با تحریمهای جدید علیه آخوندها و نامگذاری تروریستی پاسداران:
مقاومت ایران از تصویب لایحه قانونی اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم آخوندی به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و تولید و تکثیر موشکهای بالستیک و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران استقبال می‌کند و آن را یک قدم ضروری در راستای تصحیح سیاست مخرب مماشات می‌داند که باید با قدمهای دیگر از جمله اخراج سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به آن از سوریه و عراق به‌خصوص از سوریه و عراق و به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی تکمیل شود.
این نامگذاری و اعمال تحریم علیه سپاه پاسداران می‌بایست از مدتها قبل صورت می‌گرفت چرا که سپاه پاسداران حافظ تمامیت فاشیسم دینی حاکم بر ایران، ارگان اصلی سرکوب، صدور تروریسم و افراطی‌گری در منطقه و دستیابی به سلاح هسته‌یی و موشکهای بالستیک است. خامنه‌ای در 28سال گذشته بخش اعظم ثروت و منابع مردم ایران را در اختیار سپاه قرار داده است. بخش اعظم اقتصاد ایران توسط سپاه پاسداران بلعیده شده است.
لایحه «قانون 2017 مقابله با فعالیتهای بی‌ثبات کننده ایران» سپاه پاسداران را طبق فرمان ریاست‌جمهوری 13224 در لیست تروریستهای جهانی که به‌طور ویژه نامگذاری شده‌اند قرار می‌دهد و تصریح می‌کند: «دولت آمریکا موظف است ۹۰روز بعد از این‌که این لایحه به قانون تبدیل شد، همه افراد و نهادهای ایرانی و خارجی را که ”مقام، عوامل و وابستگان به سپاه پاسداران“ هستند، مورد تحریم قرار دهد. داراییهای افرادی که در این فهرست قرار گیرند در آمریکا بلوکه شده و اتباع آمریکا از مبادلات مالی با آنها منع می‌شوند. هیچ فرد یا شرکت آمریکایی حق ندارد با هیچ ارگان و فردی که مستقیم یا غیرمستقیم به پاسداران وابسته باشد مراوده مالی، تجاری، خدماتی برقرار کرده و این تحریمها را نقض نماید.

Friday 21 July 2017

گزارش سالانه وزارت‌خارجه آمریکا رژیم ایران اصلی‌ترین حکومت حامی تروریسم در جهان

گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا


وزارت خارجه آمریکا با انتشار گزارش سالانه خود در رابطه با تروریسم در سال ۲۰۱۶، بار دیگر رژیم آخوندی را در رأس حکومت‌های حامی تروریسم در جهان قرار داد.
این گزارش نمونه‌هایی از دخالتهای رژیم و مشخصاً اقدامات جنایتکارانه مزدورانسپاه پاسداران در کشورهای منطقه به‌ ویژه در سوریه و عراق را شرح می‌دهد.
جاستین سیبرل هماهنگ‌کننده دفتر ضدتروریسم وزارت‌خارجه آمریکا در معرفی گزارش سالانه این وزارتخانه، گفت: «... رژیم ایران حکومت اصلی حامی تروریسم باقی مانده است... در حالی که داعش بیشترین سرتیتر خبرها را به خود اختصاص داده... (رژیم) ایران در سطح جهانی، اصلی‌ترین حکومت حامی تروریسم باقی مانده است... (این رژیم) به حمایت از حزب‌الله و گروه‌های مختلف در سوریه، عراق و سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد. (رژیم) ایران ازنیروی قدس سپاه پاسداران برای اجرای اهداف سیاست خارجی‌اش... استفاده می‌کهند. نیروی قدس مکانیسم اصلی (این رژیم) برای پرورش‌دادن و حمایت از تروریستها در خارج ایران است...» 
مارتین سیبرل، اضافه کرد: «در سال 2016، (رژیم) ایران اولین منبع تأمین مالی حزب‌الله باقی ماند و از نزدیک با حزب‌الله در تلاش‌های آن برای بی‌ثبات‌کردن خاورمیانه، هماهنگی کرد. حزب‌الله یک گروه تروریستی خارجی نام‌گذاری شده و (رژیم) ایران هزاران تن از (شبه‌نظامیان) آن‌را در کمپ‌هایی در داخل ایران آموزش داده است... (رژیم) ایران به حمایت از گروه‌های شبه‌نظامی عراقی نیز ادامه داده است؛ از جمله کتائب حزب‌الله که یک گروه تروریستی خارجی نام‌گذاری شده است».
هماهنگ‌کننده دفتر ضدتروریسم وزارت‌خارجه آمریکا هم‌چنین، گفت: «(رژیم) ایران برای گروه‌های شبه‌نظامی بحرینی هم، تسلیحات، پول و آموزش فراهم کرده است؛ گروه‌هایی که حملاتی را علیه نیروهای امنیتی بحرین انجام داده‌اند. در ژانویه 2016مقام‌های امنیتی بحرین یک شبکه تروریستی مرتبط با نیروی قدس را برچیدند؛ این شبکه قصد داشت سلسلةی از بمب‌گذاریها را در سراسر بحرین انجام بدهد».
وزارت خارجه آمریکا در قسمت مربوط به حکومت‌های حامی تروریسم، به اقدامات تروریستی رژیم و سپاه پاسداران و مزدوران آن در منطقه پرداخته، و می‌نویسد: «(رژیم) ایران که از سال 1984به‌عنوان یک حکومت حامی تروریسم نام‌گذاری شده، در سال 2016 به فعالیت مرتبط با تروریسم خود ادامه داد؛ از جمله با حمایت از حزب‌الله، گروه‌های مختلف در سوریه، عراق و سراسر خاورمیانه. (رژیم) ایران برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی خود، فراهم‌کردن پوشش برای عملیات‌های اطلاعاتی و ایجاد بی‌ثباتی در خاورمیانه از نیروی قدس سپاه پاسداران استفاده کرد. (رژیم) ایران به دست‌داشتن نیروی قدس سپاه پاسداران در درگیریها در عراق و سوریه اذعان کرده است؛ نیروی قدس مکانیسم اولیه (رژیم) ایران برای پرورش و حمایت از تروریستها در خارج کشور است.
(رژیم) ایران به رژیم اسد در سوریه به‌عنوان یک متحد حیاتی و به سوریه و عراق به‌عنوان مسیرهای حیاتی برای تأمین تسلیحات برای حزب‌الله می‌نگرد. (رژیم) ایران از طریق تطمیع مالی و یا استقراری، شبه‌نظامیان خارجی و در درجه اول (شبه‌نظامیان) شیعی از افغانستان و پاکستان را وادار کرده... که در سرکوب وحشیانه (رژیم) اسد در سوریه مشارکت کنند. شبه‌نظامیان شیعی تحت حمایت (رژیم) ایران در عراق نقض‌های حقوق‌بشر جدی در درجه اول علیه شهروندان سنی مرتکب شده‌اند و نیروهای (رژیم) ایران به‌طور مستقیم عملیات شبه‌نظامیان در سوریه را با نفربر، توپخانه و پهپاد پشتیبانی کردند.
در ادامه گزارش وزارت‌خارجه آمریکا آمده است:
حکومت ایران یک برنامه تروریسم سایبری را حفظ می‌کند و از حملات سایبری علیه نهادهای دولت خارجی و بخش‌های خصوصی پشتیبانی مالی کرده است.
این رژیم حداقل از سال 2009، به پشتیبانان القاعده اجازه داده که یک شبکه اصلی پشتیبانی را از طریق ایران به‌کار بگیرند. این امر القاعده را قادر ساخته است که امکانات مالی و شبه‌نظامیان خود را به جنوب آسیا و سوریه جابه‌جا کند».
همچنین در فصل اول این گزارش تحت عنوان «ارزیابی استراتژیک»، در رابطه با رژیم آخوندی، چنین آمده است: «گروه‌های تروریستی تحت حمایت (رژیم) ایران و قابل‌توجه‌ترین آن حزب‌الله، به تهدیدکردن متحدان و منافع ایالات متحده به‌رغم تشدید تحریم‌های مالی... تحت هدایت آمریکا ادامه دادند... در سال 2016، (رژیم) ایران اصلی‌ترین حکومت حامی تروریسم باقی ماند نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه شرکا، متحدان و عوامل (رژیم) ایران به ایفای نقش بی‌ثبات‌کننده در درگیریهای عراق، سوریه و یمن ادامه دادند. (رژیم) ایران در سراسر منطقه به عضوگیری (افراد) برای پیوستن به نیروهای شبه‌نظامی شیعی مرتبط با آن... که در درگیریهای سوریه و عراق حضور دارند ادامه داد و حتی به کسانی که به این درخواست پاسخ مثبت بدهند، مسیری برای اخذ تابعیت ارائه کرد.
در بخش دیگری از گزارش وزارت‌خارجه که به «خاورمیانه و شمال آفریقا» اختصاص دارد، آمده است: «حمایت حکومتی (رژیم) ایران از تروریسم در سراسر جهان، از طریق نیروی قدس سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و امنیت و متحد (رژیم) تهران حزب‌الله، کاهشی نداشت...» 
وزارت خارجه آمریکا در قسمت مربوط به عراق نیز، تأکید کرده است: «بسیاری از گروه‌های مسلح شیعی عراقی مانند کتائب حزب‌الله، عصائب‌الحق و سازمان بدر توسط (رژیم) ایران حمایت می‌شوند. این گروه‌های مورد حمایت (رژیم) ایران در خلال سال 2016... تنشهای فرقه‌یی در عراق را تشدید کردند و در اتهامات نقض حقوق‌بشر علیه مقدمتاً شهروندان سنی به‌ویژه در فلوجه شرکت داشتند...» 
گزارش وزارت‌خارجه آمریکا همچنین به لغو یادداشت تفاهم دولت قبلی آرژانتین با رژیم آخوندی بر سر تحقیقات درباره عملیات تروریستی بوئنوس‌آیرس توسط دولت ماکری اشاره و خاطرنشان کرده است: «این یادداشت تفاهم توسط دولت فرناندز مذاکره و امضا شده بود که مدعی بود این توافق با (رژیم) ایران نقش منتسب به آن‌را در این بمب‌گذاری روشن خواهد ساخت. چندین مقام پیشین (رژیم) ایران به‌خاطر طراحی و اجرای این بمب‌گذاری متهم شده‌اند و تحت اعلان هشدار قرمز انترپل قرار دارند...» 
واکنش وزارت‌خارجه رژیم
وزارت امور خارجه رژیم در واکنش به گزارش سالانه وزارت‌خارجه آمریکا که حکومت آخوندی را فعالترین حکومت حامی تروریسم درجهان معرفی کرده است، اعلام کرد دیکتاتوری تروریستی آخوندها قربانی تروریسم بوده است! 
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم گفت: جمهوری اسلامی از چهار دهه پیش قربانی تروریسم بوده و بیش از 17هزار تن را از دست داده است.
وی همچنین در واکنش به محکومیت دخالتهای تروریستی رژیم در کشورهای منطقه به‌ویژه در سوریه و عراق، بر ادامه سیاستهای کنونی رژیم تأکید کرد.

Wednesday 19 July 2017

دونالد ترامپ خواستار مقابله با فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران شد

تماس تلفنی دونالد ترامپ با سلطان عمان

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ از سلطان عمان خواست برای مقابله با فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران در خاورمیانه کمک نماید.
کاخ سفید گفت رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه با سلطان قابوس تماس تلفنی داشته است.
در این تماس تلفنی دونالد ترامپ بر ضرورت ”همکاری نزدیک و دوجانبه” میان آمریکا و عمان تأکید کرد. رهبران دو کشور همچنین”راههای حل و فصل درگیریهای منطقه‌یی” و مقابله با فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران را مورد گفتگو قرار دادند.

Monday 17 July 2017

تهدید تروریستیجیمز وولسی: سپاه پاسداران بزرگترین تهدید تروریستی جهان

نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران

جیمز وولسی رئیس پیشین سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا سپاه پاسداران را تهدیدی بزرگتر از داعش نامید.
وی طی مقاله‌یی که شماره روز دوشنبه واشینگتن تایمز درج شده نوشت:‌ داعش برای مدتهای طولانی توجه غرب را به خود جذب کرده است... صحنه‌های هولناک توسط داعش چنین توجه و تمرکزی را از جانب تلویزیونهای خبری ایجاب می‌کرد ولی این امر عملاً باعث فراموش شدن بزرگترین تهدید تروریستی جهان که سپاه پاسداران ایران متعلق به جمهوری اسلامی گردیده است... 
اقدامات داعش در هر زمینه‌یی در قیاس با سپاه پاسداران کوچک مینماید. داعش هرگز بیش از 30هزار نیرو نداشته و عمدتاً مسلح به تسلیحات کوچک می‌باشد و دسترسی بسیار کمی به تسلیحات با تکنولوژی پیشرفته دارد.
در قیاس سپاه پاسدران در حدود 125هزار نیرو دارد و تنها سازمان تروریستی در جهان است که داری نیروی زمینی، دریایی و نیروهای ویژه می‌باشد... نیروی ویژه سپاه که نیروی قدس نامیده می‌شود 5000نیرو دارد... 
سپاه پاسداران ابزاری است که از طریق آن رژیم ایران بزرگترین حامی تروریسم جهانی از جمله علیه مردم خودش می‌باشد... 
از دیگر اهداف سپاه پاسداران صدور انقلاب اسلامی به کشورهای خاورمیانه و جهان می‌باشد.
تشکیل سپاه پاسداران و اهداف آن مشابه سازمان اس اس آدولف هیتلر است که اهدافش شامل مانیتور و چک ارتش معمولی آلمان، اطمینان از استمرار قدرت نازیسم و اعمال اعتقادات ایدئولوژیکی هیتلر در بین مردم آلمان و ابزاری برای فتح جهان توسط آلمان نازی بود... 
سپاه پاسداران بسا بیشتر از داعش در عراق و سوریه، هزاران آمریکایی را کشته و مجروح ساخته است. سپاه پاسداران همچنین از طریق عملیاتهای تروریستی خود بیش از داعش از اتباع کشورهای متحد ایالات متحده به قتل رسانده است... 
برای نمونه حزب‌الله لبنان و حماس توسط ایران تأمین مالی می‌شوند... 
بسیاری از تحلیلگران معتقدند که سپاه پاسداران قدرت غالب در ایران حتی قدرتمندتر از آخوندها هستند... 
سپاه پاسداران یک امپراطوری مالی چند میلیارد دلاری است که عمده اقتصاد ایران را در کنترل دارد. برای مثال بزرگترین شرکت ساختمانی ایران به‌نام خاتم‌الانبیا 7میلیارد دلار ارزش دارد و دارای 25000مهندس و پرسنل می‌باشد که متعلق به سپاه پاسداران است. سپاه پاسداران همچنین شرکت ارتباطات مخابراتی ایران به ارزش ۷.۸میلیارد دلار را تحت کنترل خود دارد... 
نگران کننده‌ترین موضوع در رابطه با سپاه پاسداران این است که مسئول نیروهای موشکی و برنامه‌های تسلیحات اتمی، شیمیایی و بیولوژیک در ایران می‌باشد.
انستیتو صلح ایالات متحده U.S.Institute of Peace می‌گوید ”ایران دارای بزرگترین و متنوع‌ترین ذخایر موشک بالستیک در خاورمیانه می‌باشد. و اکثر موشکهای ایران از منابع خارجی و به‌ویژه از کره شمالی تهیه شده است“.
رژیم ایران و کره شمالی شرکای استراتژیک همدیگر هستند و از طریق معاهده‌یی متعهد به شراکت علمی و تکنولوژیک با همدیگر می‌باشند.
دانشمندان کره شمالی در ایران در حال کمک به برنامه فضایی رژیم ایران هستند که توسط سپاه پاسداران کنترل می‌شود.
بنا‌ به گفته انستیتو صلح ایالات متحده ”جمهوری اسلامی تنها کشوری در جهان است که بدون داشتن قابلیت تسلیحات اتمی موشکی با برد 2000کیلومتر ساخته است“... . 
آژانس اطلاعاتی فدرال در آلمان در سال 2015هشدار داد که سپاه پاسداران تلاش نموده در آلمان اقدام به تهیه تجهیزاتی برای تسلیحات اتمی، بیولوژیکی و شیمیایی نماید... 
وقتی دودها از بالای رقه کنار بروند و داعش دیگر در سوریه و عراق نباشد، سپاه پاسداران آنجا خواهد بود، و نیروهای مزدورش در همه جا حضور خواهند داشت تا سایه تروریسم سیاه‌تر و شوم تری را بر فراز جهان گسترش دهند.
بیشتر بخوانید 
تأکید پاسدار قاسم سلیمانی روز بیستم تیرماه 96بر  جنگ‌افروزی و صدور ارتجاع 
پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده جنایت‌پیشه نیروی قدس سپاه گفت: 'بعضی وقتها ما از راه دیپلوماسی اقداماتی می‌کنیم که در دنیا هم بر آن تأکید می‌کنند، اما بعضی گره‌ها و برخی مشکلات، خصوصاً جایی که مشکلات مهمی وجود دارد، فقط با دیپلوماسی حل نمی‌شود.' 
پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس در سوریه

پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس در سوریه
وی در مراسم چهلم پاسدار شعبان نصیری، از سرکردگان سپاه پاسداران که در جریان جنگهای موصل کشته شد پرسید 'کدام دیپلماسی' می‌تواند کار افرادی مانند این فرمانده را انجام دهد؟ 
شعبان نصیری، از بنیانگذاران 'سپاه بدر' عراق پنجم خرداد امسال در جریان جنگ موصل کشته شد. شبه‌نظامیان بدر اکنون بخش اصلی 'حشد شعبی' عراق را تشکیل می‌دهند که مشغول کشتار و قتل‌عام مردم سنی عراق هستند. 
پاسدار قاسم سلیمانی همچنین اعلام کرد خامنه‌ای دستور داده بود رژیم 'از هر گونه کمکی به عراق دریغ نکند' و بر همین اساس 'وزارت دفاع به‌صورت سه شیفت برای عراق سلاح تولید و به آنجا ارسال کرده است'. 

تاریخچه مختصر دخالت نیروی قدس در عراق

خامنه‌ای به‌منظور ادامه و گسترش دخالتهای جنایتکارانه‌اش در عراق، در دورة‌ جنگ ایران و عراق نیرویی به نام «قرارگاه رمضان سپاه» را به‌وجود آورد. بنا‌ به گفته پاسدار عسجدی رئیس ستاد وقت قرارگاه رمضان، طی یک مصاحبه با خبرگزاری مهر رژیم در تاریخ 5تیر 1395این قرارگاه «در طول جنگ برای انجام عملیاتهای نامنظم، چریکی، ویژه، اقدامات اطلاعاتی» و سازماندهی و حمایت از گروه‌های عراقی تشکیل شد و این «دقیقا همان کاری است که امروز نیروی قدس سپاه انجام می‌دهد. 
قرارگاه رمضان در سال 1369به‌صورت نیروی قدس کنونی درآمد و به‌طور رسمی مسئولیت عملیات تروریستی در عراق را به عهده گرفت. گروه‌های تروریستی مانند سپاه 9بدر و مجلس اعلا تحت اوامر نیروی قدس قرار داشتند. 
بعد از اشغال عراق در سال 1382نیروی تروریستی قدس با مزدورانی مانند هادی العامری، ابومهدی مهندس، هاشم الموسوی، ابو بلال ادیب، حسن الساری و... . سیاست اشغال پنهان عراق را پیش برد. بسیاری از اقدامات تروریستی در عراق مانند کارگذاری بمبهای کنار جاده‌یی، از جمله حمله به سرفرماندهی نیروهای آمریکایی در ۲۰ژانویه ۲۰۰۷در کربلا و ربودن ۵شهروند انگلیسی در بغداد در ۲۹مه ۲۰۰۷تحت نظر نیروی قدس انجام شد. 
در سالهای اشغال عراق نیروی قدس جنایتکار با نصب مهره‌های وابسته به خود در پستهای سیاسی و نظامی در استان دیالی برای اعمال فشار و اقدامات سرکوبگرانه علیه مجاهدین در اشرف زمینه‌سازی می‌کرد. مزدوری به نام عدی خدران، فرماندار شهر خالص از این شمار بود که در بسیج و سازماندهی مزدوران برای حمله به اشرف در مقاطع مختلف فعالانه شرکت داشت. ۵حمله موشکی به کمپ لیبرتی نیز تحت فرماندهی این نیرو و توسط گروه‌های تروریستی دست‌ساز آن صورت گرفت 
پس از حمله مالکی به تحصنهای مردمی در استان الانبار در سال ۱۳۹۲، نیروی قدس وارد عراق شد و طرحهای سرکوبگرانه خود را برای کشتار و کوچ دادن اهل سنت این استان به‌عمل آورد. یکی از وظایف این نیرو به دور سوم نخست‌وزیری رساندن نوری مالکی بود که با شکست سختی مواجه شد. با تشکیل حشدالشعبی، نسخه عراقی بسیج جنایت علیه اهل تسنن را به مدار جدیدی بالغ کرد.

Saturday 15 July 2017

بررسی همکاریهای رژیم ایران و القاعده در جلسه استماع کنگره آمریکا

کنگره ایالات متحده

در جلسه استماع زیرکمیته امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم مجلس نمایندگان آمریکا در روز 22تیر 96 همکاریهای رژیم ایران و القاعده مورد بررسی قرار گرفت.
کاترین زیمرمن کارشناس تحقیق و مدیر تحقیق پروژه تهدیدات حیاتی از مؤسسه آمریکن اینترپرایز در این جلسه گفت:‌ القاعده صحنه سوریه را به‌عنوان جنگ مقدم علیه غرب و روسیه اولویت می‌دهد.
رهبری القاعده بر اهمیت جنگ سوریه برای تمامی مسلمانان تأکید دارد. اعضای ارشد القاعده در سوریه عملیات می‌کنند تا راهنمای استراتژیکی جامعی برای شبکه القاعده در سوریه تهیه کنند.
آمریکا اولین بار این افراد را تحت عنوان «گروه خراسان» شناسایی کرد و به‌دنبال نابود کردن این هسته (تروریستی) بود. نیروهای عملیاتی القاعده که در ایران بودند در سال 2013 شروع به استقرار در سوریه کردند. القاعده آزادی دست‌کم 5نیروی عملیاتی ارشد خود را در تبادل با یک دیپلومات ایرانی که در یمن اسیر شده بود به‌دست آورد. این نیروهای عملیاتی بعداً به سوریه رفتند در میان آنها فرمانده عملیاتی القاعده سیف العدل و معاون رهبری آن ابوخیر المصری قرار داشتند.

Friday 14 July 2017

عفو بین‌الملل:‌ دیدار دیپلوماتهای خارجی از زندان اوین، نمایشی ناشیانه بود

عفو بین الملل، افشای شوی تبلیغاتی رژیم آخوندی

عفو بین‌الملل 22تیر 96 دیدار دیپلوماتهای خارجی از زندان اوین را نمایشی ناشیانه توسط رژیم ایران دانست.
رها بحرینی، محقق عفو بین‌الملل در امور ایران در این مطلب نوشت:‌
هفته گذشته، مقامهای رژیم ایران، یک دیدار نادر از یکی از بدنام‌ترین زندانهای کشور را برای نمایندگان بیش از 45هیأت دیپلوماتیک خارجی از اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی ترتیب دادند... 
در روزهای بعد، رسانه‌ها، مملو از داستانهایی بودند که از شرایط زندان ستایش می‌کردند، از جمله تبریکات و اظهارات تقدیرآمیزی از سوی هیاتهای هندی، اندونزیایی، پرتقالی و کره جنوبی. در واقعیت، این تصویر زیبا، بیش از این نمی‌توانست به دور از حقیقت باشد... 
همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بسیاری از محلهای زندان هم‌چنان دور از دسترس هیاتهای خارجی باقی ماندند. به آنها فقط دسترسی به بخشهای انگشت‌شماری در ساختمانهای 4 و 7 داده شد که اغلب زندانیان پولدارتر که محکوم به جرایم مالی بودند، نگاه داشته می‌شدند... 
عفوبین‌الملل دریافته است که قبل از این دیدار، مقامات، برخی زندانیان را از این بخشها به محلهای دیگری منتقل کردند تا از تراکم جمعیت کاسته و دیوارها را رنگ زدند. آنها همچنین به زندانیان هشدار دادند که به دیپلوماتها نزدیک نشده و انتقادی نکنند. 
در ایران و سراسر جهان، زندان اوین، سمبل سرکوب سیاسی گسترده در این کشور است. این زندان، صدها فعال صلح آمیز، خبرنگار، روشنفکر و وکلای حقوق‌بشری را در طول تاریخ شنیع خود، محبوس کرده است. 
معذالک، به هیاتهای خارجی اجازه داده نشد از محلهایی از این زندان مانند بند 350 بازدید کنند که در آنها، دهها زندانی عقیدتی، از جمله فعالان حقوق‌بشر نگاه داشته می‌شوند.
این هیأت همچنین از دسترسی به محلهایی که تحت کنترل وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران است و در آنجا زندانیان به‌طور معمول در معرض شکنجه و سایر بدرفتاریها می‌باشند، منع گردیدند. 
آنها همچنین قادر نبودند با کسانی که دارای تابعیت دوگانه بوده و به اتهامات کاذب در زندان نگاه داشته می‌شدند ملاقات کنند.

Thursday 13 July 2017

پارلمان اسلوونی درباره اتهام پولشویی رژیم ایران تحقیق می‌کند

پارلمان اسلوونی


پارلمان اسلوونی تحقیق درباره اتهام پول‌شویی در یکی از بانکهای دولتی این کشور به‌وسیله رژیم آخوندی را در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش رسانه‌های حکومتی، در جریان نشست روز سه‌شنبه پارلمان اسلوونی که به مسایلی مانند پول‌شویی و حمایت مالی از تروریستها می‌پرداخت، کمیسیونی به‌منظور تحقیق، تشکیل شد که اتهام پول‌شویی مبلغ یک میلیارد دلار در بانک دولتی ان.ال.بی‌ این کشور را در سالهای 2009 - 2010 بررسی خواهد کرد.
رسانه‌های حکومتی اضافه کردند: مشارکت در پول‌شویی احتمالی و حمایت مالی از تروریسم، کمک مالی به تکثیر هسته‌یی و فعالیتهایی برای سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی در خارج از کشور به‌وسیله عوامل نظام ایران در بانک یاد شده و اقدامات اقتصادی که به این موارد ارتباط دارند، از جمله اتهاماتی هستند که در کمیسیون پارلمانی بررسی می‌شوند.
همچنین تحقیقات به نقض اقدامات محدود کننده علیه نظام که سازمان ملل و اتحادیه اروپا تصویب کرده بودند، می‌پردازد.

Monday 10 July 2017

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، سخنرانیهای امیر ترکی فیصل، اینگرید بتانکور، راما یاد

سخنرانی امیر ترکی فیصل در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس


خانمها و آقایان
سلام و رحمت و برکت خداوند بر شما باد
مفتخرم که از شما به‌خاطر دعوت مجدد من برای شرکت در گردهمایی سالانه‌تان تشکر کنم. این گردهمایی میعادگاهی است که همه ایرانیانی که ایران را به‌خاطر ستم رژیم ولایت‌فقیه ترک کرده‌اند، همراه با نمایندگان بسیاری از کشورهای جهان که از تروریسم این رژیم آسیب دیده‌اند، در آن گردهم می‌آیند. رژیمی که بزرگترین سردمدار تروریسم است. این گردهمایی برای این است که جنایات این رژیم علیه شهروندان خود و علیه همسایگانش و تهدید امنیت و ثبات منطقه و جهان توسط این رژیم را به دنیا یادآوری کند.
خواهران و برادران
من در دیدار با شما در سال گذشته گفتم که آنچه ما را به هم پیوند می‌دهد، تنها، موقعیت جغرافیایی نیست بلکه روابط انسانی است. ... اضافه بر آن، آرمان لا اله الا الله، محمد رسول‌الله ما را گردهم می‌آورد. همچنین میراث تاریخی که در پیشرفت تمدن انسانی نقش داشته ما را به هم نزدیک می‌کند.
کشورهای شورای همکاری در خلیج‌فارس و همسایگان ایران در همزیستی با هم بودند تا این‌که خمینی در سال 1979 آمد و اوضاع از همزیستی مشترکی که به‌رغم برخی اختلافات، حاکم بود، تبدیل به تلاش خمینی و دنباله روهایش برای تغییر منطق همزیستی با دیگران شد که به‌عنوان سیاست صدور انقلاب شناخته می‌شود. به‌طوری‌که زبان مناسبات بین کشورها تبدیل به منطق (باصطلاح) انقلاب شد که در پس آن انگیزه توسعه‌طلبی تهاجمی پنهان شده بود.
و لذا سخت و چه بسا غیرممکن شد که ما با زبان انقلاب و کودتا به تفاهم برسیم و نه زبان سیاسی و دیپلوماتیک و عدم دخالت در امور داخلی برای تحریک گروهها. و استراتژی خارجی رهبری ولایت‌فقیه این شد که افکار کودتاگرانه و ایجاد ناامنی را به جای اندیشه ثبات بنشاند.
خمینی در فاصله سالهای 1963تا 1979 در خارج از کشورش زندگی کرد که به‌دلیل وضعیت سیاسی و روح حزب‌گرایی او بود که تفاوتی با سایر گروه‌های اسلام گرای سیاسی که روحیه کودتاگرانه و تمایل به جدایی از پیکره کشور دارند تفاوت زیادی ندارد. خمینی در نجف زندگی می‌کرد تا آموزشهای کودتاگرانه خود را رواج دهد که این اندیشه‌ها را در کتابی تحت عنوان حکومت اسلامی سرجمع کرد و در آن کتاب اندیشه ولایت‌فقیه بر همه امت اسلامی را علنی کرد.
خواهران وبرادران
بزرگترین مراجع شیعه این افکار را رد می‌کنند و روشن ساخته‌اند که افکار خمینی با اصول ثابت فقهای شیعه امامیه در تعارض است خواه در ایران که مرجعیت و حوزه شیعه در قم قرار دارد یا در عراق که مرجعیت و حوزه دینی در نجف قرار دارد یا به‌طور کلی هرجا که مراجع شیعه جعفری حضور دارند. یکی از داستانهایی که درباره ابتدای استقرار خمینی در عراق گفته شده این است که آن زمان خمینی با یک طلبه در حوزه دینی نجف هم اتاق بود. پشه‌ای وارد اتاق شد و هم اتاقی خمینی پیشنهاد کرد که برای از بین بردن پشه حشره‌کش بیاورد اما خمینی در فضای صوفی مسلکی و تظاهر به ترس از خدا که قبل از انقلاب داشت، با این پیشنهاد مخالفت کرد و گفت این پشه جان دارد و نباید آن را بکُشیم و با استفاده از عبایش آن را از اتاق بیرون کرد. بعد از حاکمیت و اجرای احکام اعدام در مورد سایر اعضای اپوزیسیون در زندانها یعنی همان کسانی که در انقلاب نقش داشتند و آنها و سایر فقها را به یاد می‌آورد. همان دوستش در نزدیکی او بود و به یاد او آورد که در آن روز با پشه چه‌کار کرده بود و این‌که چطور از قتل حشره می‌ترسید اما در این انقلاب دارد انسانها را کشتار می‌کند. خمینی در جواب او گفت آنها دشمنان اسلام هستند یعنی که هرکس که با او اختلاف‌نظر داشته باشد دشمن اسلام و خائن است و سرنوشتش قتل است. در زمانی که خمینی قبل از انقلاب در نجف بود بسیاری از این مراجع نسبت به کارهای او موافق نبودند.
خمنی بعد از این‌که به حاکمیت رسید، پیروان او برایش شروع به جذب مقلد از کیسه بزرگان مذهب نمودند، تا این‌که ولایت‌فقیه و همچنین ولایت مذهب یکجا در دست او باشد، لذا شروع به فشار روی مراجع نمود، و به‌طور خاص روی مرجع محمد کاظم شریعتمداری کسی که خمینی را در زمان شاه از اعدام نجات داده بود. شریعتمداری گفته بود که خمینی آیت‌الله است و این جایگاهی است که صاحب آن بر اساس قانون ایران در آن زمان اعدام نمی‌شد. شریعتمداری با نامگذاری جمهوری با صفت اسلامی موافق نبود. در عراق هم مرجع ابوالقاسم خویی او هم خواستار وارد کردن دین و مذهب در سیاست نبود و با ایده ولایت‌فقیه موافق نبود. آنچه که بعد از آن اتفاق افتاد این بود که خمینی با نفوذ رو به گسترشش، اقدام به توهین به شریعتمداری نمود و مدرسه و دفتر او را بست و او را حصر خانگی تا زمان فوتش در سال 1985 نمود.
خمینی القابی که به روحانیان داده می‌شد را ملغی کرد. او لباس شخصیت امام را پوشید و حتی امام هم از دست خمینی سالم نماند. خودش را در موضع نایب امام گذاشت و لقب «رهبر» و سپس پیشوا و لقبهای دیگر اضافه نمود. به‌محض این‌که به تهران رسید بر همه متحدانش از جریانهای مختلف مردم ایران کودتا کرد. مردمی که انقلاب کرده بودند اما خمینی آنها را سرکوب کرد و زندانی نمود و ترور و اعدام نمود. و شما اولین کسانی بودید که خمینی از پشت به شما خنجر زد. از طرف دیگر خلخالی را رئیس دادگاه قرار داد و خود را انقلابی می‌نامید و همان راه خمینی را در اعدام مخالفان مشکوک طی کرد. این سخن معروف او در توجیه کشتار بیگناهان شایع شد که می‌گفت: جنایتکار مجازات می‌شود و بیگناه هم وارد بهشت می‌شود.
خمینی به ایرانیها دموکراسی را وعده داد، و امروز هم رژیم دم از برگزاری انتخابات می‌زند. این چه انتخاباتی است که کسی حق ندارد وارد آن شود مگر از فیلتر ولی‌فقیه بگذرد. رفتار رژیم تهران این رژیم را یک رژیم دموکراتیک معرفی نمی‌کند، بلکه یک رفتار توأم با خونریزی و دیکتاتوری است. اعدامهایی که جلادان رژیم ایران انجام داده و قربانیان آن هزاران تن از زندانیان ایرانی در سال 1988 بوده است هنوز پژواکش به گوش می‌رسد که لعنت ابدی بر این رژیم و رهبرانش را باقی خواهد گذاشت. این اعدامها ثابت می‌کند که جنایتکاران جنگی باید که به محاکمه دادگاه جنایی بین‌المللی کشانده شوند.
قربانی اول خمینی و پیروان او مردم ایران هستند که تمامی بدبختی‌های افکار بیمار گونه او را چشیدند و کماکان این افکار تحت سلطه رژیم ولایت‌فقیه وجود دارد، رژیم ولایت‌فقیه نیاز به بحرانهای پی‌درپی برای بقا و ادامه حیات خود دارد. از این‌رو جانشین خمینی دنبال ایجاد شبه‌نظامیانی است که آنها را به‌مثابه ارتش‌هایی در این پایتخت ها که نیروهای سپاه پاسداران برآنها تسلط دارند به‌کار گیرد مانند حوثی‌ها در یمن و حزب‌الله در لبنان و شبه‌نظامیان درسوریه و عراق. و آنها را مثل سپاه پاسداران مطیع خود نماید، تا این‌که آلت دست ولی‌فقیه شوند که قانون اساسی رژیم ایران به‌مثابه جانشین خمینی اختیارات مطلق به او داده است.
برادران و خواهران
تلاشهای شما برای رویارویی با این رژیم، مشروع است منظور جهاد شما برای رهایی مردم ایران با همه اجزاء تشکیل دهنده آن از عرب و کرد و بلوچ و آذری و فارس است که همان‌طور که خانم مریم رجوی گفتند، از ظلم ولایت‌فقیه رنج می‌برند، بنابراین به یاری خدا پیش بروید و خداوند گام‌هایتان را استوار گرداند و درود بر شهدا که قربانیان خمینی و جانشین او (خامنه‌ای) هستند، نه تنها در عراق و سوریه و شبه جزیره عرب و در هر کجای دیگر جهان که کشته می‌شوند. و اما اول و آخر شهدای مردم بزرگ ایران باتشکر.
اینگرید بتانکور- کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری کلمبیا 
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، سخنرانی اینگرید بتانکور

در حالیکه اروپا با پوست و گوشت خود خشونت کور افراط‌گرایی اسلامی را لمس می‌کند، در حالی‌که اروپا قربانی سوء‌قصدهای تروریستی در پاریس و لندن و آلمان است، ما همگی فراخوانده می‌شویم به فکر کردن به مسئولیتهایمان در قبال تاریک اندیشی مذهبی ادعای احیا شدن دارد.
چه‌کار می‌توانیم بکنیم؟ چه‌کار باید بکنیم؟ جامعه مسلمان بی‌شک اولین قربانی این تروریسم اسلامی است، چون اعتقادات مذهبی‌اش که یک میلیارد و نیم جمعیت جهان را در برمی‌گیرد، به ‌گروگان‌ گرفته‌شده است. تفکیک قائل شدن بین اسلام واقعی و افراط‌گرایی اسلامی به این سادگیها نیست؛ به‌خصوص که تروریسم اسلامی خود را تنها و اصیل‌ترین مفسر خدا و اسلام می‌خواند.
اسلام راستین، اسلام واقعی در بهترین صورت در حاشیه و زیر نگاه‌های بدبینانه انظار عمومی جهان آزاد قرار گرفته است. این در حالی‌است که برای به شکست کشاندن تروریسم مذهبی، تدابیر امنیتی یا عملیات نظامی کفایت نمی‌کنند، چرا که باید به سرچشمه رفت، به ریشه تاریخی این عارضه. ریشه تاریخی آن انقلاب ایران در سال 1979می‌باشد. بنیادگراهای ایرانی اولین کسانی بودند که مدل حکومتی بر پایه قدرت مطلقه ولی‌فقیه را مستقر کردند. خیلی قبل از فتواهای البغدادی در موصل و رقه، خمینی از تهران فتواهایی برای قتل نویسندگان و روشنفکران اروپایی به اتهام کفر صادر کرده بود. رژیم خمینی صدور بنیادگرایی مذهبی و خلافت حاکم بر کل جهان اسلام را ترویج می‌کرد و این خیلی قبل از آن بود که داعش همین را با روشهایی به همان بی‌رحمی ترویج کند.
دیکتاتوری ایران صاحب ابزاری برای گسترش تروریسم مذهبی به‌نام پاسداران است. با آنها و به یمن آنها رژیم ایران از حزب‌الله لبنان، حوثیهای شیعی یمنی و حتی سازمانهای سنی مثل القاعده و طالبان حمایت به‌عمل می‌آورد. داعش هم باید به‌عنوان محصولی از سیاست رژیم ایران به‌شمار بیاید.
رژیم ایران با تبحر خاصی موتلفینش، سوریه و عراق را واداشت که رهبران آنچه که بعدها تبدیل به داعش شد را آزاد کنند. هدف رژیم ایران این بود که تأسیس گروهی در سوریه که به‌لحاظ ایدئولوژیک به خودش نزدیک باشد را تسهیل کند تا مخالفان بشار اسد را شقه کند و حمایتهای غرب از این اپوزیسیون را ناکارا بکند.
اما به‌رغم این سیاست گسترش بی‌دنده و ترمز، حکومت آخوندها در داخل کشور خودشان با سرسخت‌ترین مقاومت مواجه شدند. سازمان مجاهدین خلق ایران تنها سازمان مخالفی است که از سیاست قتل‌عام آخوندها جان سالم به در برد. این جنبش، جنبش مقاومتی است که توسط مسلمانان و برای مسلمانان تأسیس شده است. این جنبش موفق شد اسلام کاذب آخوندها را برملا کرده و به نمایش بگذارد.
نیروی آرام این مقاومت توسط زنی نمایندگی می‌شود که مورد علاقه و تحسین همگی ما به‌دلیل شهامت و ذکاوتش است؛ مریم رجوی. وی با حمایت همگی شما و به یمن مقاومت هزاران هزار زن و مرد ایرانی در شرف تبدیل شدن به نیروی واقعی ضدتروریستی است که ما به آن نیاز داریم. وی با شما آلترناتیو دموکراتیک واقعی است که برای مسلمانان و توسط مسلمانان ایران ارائه می‌شود. او و شما الگویی برای مسلمانان آزاد سراسر جهان به‌شمار می‌آیید.
اگر ما امروز در این‌جا گردهم آمده‌ایم، برای این است که اتحاد و قدرتمان را به نمایش بگذاریم. همه اینها دور مریم رجوی شکل می‌گیرد. دوستانی از سرتاسر جهان دور او را گرفته‌اند، دوستانی با تنوعات بسیار. هر کدام از ما در این‌جا همه نژادها، همه فرهنگها و همه مذاهب جهان را نمایندگی می‌کنیم؛ ما معتقدیم که این اتحاد بهترین استراتژی برای پایان دادن به تروریسم بین‌المللی آخوندها می‌باشد.
ما در این‌جا گردهم آمده‌ایم چون مطمئنیم که مقاومت ایران با نیروی پیشتازش یعنی بازماندگان کمپ لیبرتی و تحت رهبری مریم رجوی به بلوغ کافی رسیده است، تا به یمن تشکیلاتش، به یمن صلاحیتهایش و به یمن پایگاه مردمی‌اش در ایران، جریان تاریخ را به‌نام آزادی، برابری و برادری در جهان تغییر دهد.
راما یاد – وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، سخنرانی  راما یاد
آفرین به اینگرید و با تشکر از او!
اینگرید پیام امیدی است از یک بازمانده، یک قهرمان، و به این دلیل من همیشه با خوشوقتی زیاد و با شعف به‌شهادتهایی که در مورد مقاومت ایرا ن می‌دهد، توجه می‌کنم.
دوستان عزیز 24اوت سال گذشته بود که در راهروهای دراز شهرداری منطقه 2پاریس، هزاران عکس از جوانان دانشجو، زنان باردار و نوجوانان، به نمایش گذاشته شده بود. آنها شهدای قهرمان قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در تابستان 1988بودند، که با خونسردی به قتل رسیدند. این یک جنایت علیه بشریت بود. به ناگهان در همین راهروهای شهرداری منطقه 2پاریس یک صدا به گوش رسید، صدای یک مسئول بلندپایه این کشتار که اعتراف به جنایت می‌کرد. او هنوز در قید حیات است. عضو برجسته کابینه روحانی است، چون مصونیت برای قاتلان ادامه دارد، اعدامهای جمعی هم همینطور. با خاطره این شهدا، بدون عدالت، صلحی در کار نخواهد بود. پس دلسرد نشوید، در همین مضحکه‌های انتخاباتی که انجام شد، خاطره این شهدا، خاطره این 30هزار شهدای قتل‌عام شده به سخنرانیهای روحانی و دوستان محافظه‌کار او راه یافت، و حالا آنها هر کدام دیگری را متهم به ارتکاب این قتل‌عام می‌کنند.
اما کمیسیون مرگی که این کشتار را به راه انداخت، اینها همگی اعضای آن بودند، از جمله همانهایی که امروز خود را اصلاح‌طلب می‌نامند. آنها فکر می‌کردند شما را از پا در می‌آورند، با مجبور کردن شما به پراکنده شدن در دنیا از آلبانی تا فرانسه و از سوئد تا آمریکا.
همه جا اشرفی‌ها، پرشور و با انضباط زندگی مبارزاتی خودشان را به پیش می‌برند. تا وقتی مستبدان به حاکمیت خود در تهران ادامه می‌دهند باید علیه توحش بایستیم، مطالبه عدالت بکنیم و بخواهیم که آنها به دادگاهها سپرده شوند. به نظر می‌رسد که این تظاهرات (در) ویلپنت رژیم ایران را نگران می‌کند. دولت فرانسه نباید به شانتاژ تسلیم شود. فرانسه نباید ارزشهای خود را با منافع هسته‌یی و اقتصادی، که به هر حال غیرمؤثر هستند، معامله کند. پس به مطالبه عدالت، آزادی و دموکراسی ادامه بدهیم. ما باز هم چیزی جز این نمی‌خواهیم.
طی چهار سال اول زمامداری روحانی، رژیم ایران همواره رکورددار اعدام به نسبت جمعیت بوده است. مضحکه انتخابات ریاست‌جمهوری که روحانی را به رأس حاکمیت کشور رساند چیزی را تغییر نخواهد داد. او نه اصلاح‌طلب است و نه میانه‌رو.
و امید در اردوی ماست زیرا شکافهای رژیم، زیر فشار نمایان شده‌اند. جناح های رژیم با یکدیگر در جنگند.
و در این انتخابات تصاویر مریم رجوی را در خیابانهای تهران دیدیم. مقاومت پیشروی می‌کند. در همه جا هسته‌های مقاومت فعال می‌شوند. من مطمئنم که این حکومت از درون فرو خواهد پاشید. ولی برای این، نیاز به ما و به جامعه بین‌المللی هست، نیاز به یک تغییر هست.
جهان باید از بی‌پرنسپی تاجرمآبانه دست بردارد. جهان باید از توهمات هسته‌یی دست بردارد. هیچ انتظاری از این رژیم نمی‌توان داشت، حتی بازرگانان هم دیگر اعتمادی ندارند. چه اعتمادی به یک سیستم اقتصادی می‌شود کرد که توسط شبه‌نظامیان اداره می‌شود؟ مردم کماکان هیچ بهره‌ای از به‌اصطلاح گشایش در پهنه بین‌المللی نبرده‌اند. بهتر است وقتمان را تلف نکنیم. وقت تلف شده معادل جانهای زیاد از دست داده شده است. همه دیدیم که انتخابات ریاست‌جمهوری ربطی به انتخابات دموکراتیک نداشت. کدام دموکراسی وقتی که کاندیداها باید توسط ولی‌فقیه تأیید بشوند؟ کدام دموکراسی وقتی که انتخاب بین جنایتکاران، عوامفریبان و خودکامگان است؟ کدام دموکراسی وقتی که تهدید، ارعاب و شانتاژ در همه جا حاکمیت دارد؟
خانم رجوی، چهره شما، اراده شما و صدای شما نماد مقاومت است؛ نماد مقاومت یک زن است و ایران نیاز به شما دارد. شما نیاز به جهان دارید، باید هر چه بیشتر و هر چه مصمم‌تر بشویم تا این تغییر اجتناب‌ناپذیر را محقق کنیم. ما این را به تمدن بزرگ ایران مدیون هستیم، یکی از درخشان‌ترین و یکی از بزرگترین تمدنهای جهان. ما آن را به هزار زن اشرف مدیون هستیم. ما آن را به هزاران شهید مدیون هستیم. ما آن را به زنانی مدیونیم که در ایران برای آزادی مبارزه می‌کنند. آن را به جوانان عالیقدر ایرانی مدیون هستیم که با غرور و شهامت پرچم مقاومت را در ایران در اهتزاز نگه داشته‌اند. ما آن را به همه شما مدیون هستیم ما آن را به نوع بشری مدیون هستیم به نام کرامت انسانی خود. با تشکر.

Wednesday 5 July 2017

”سرنگونی رژیم آخوندی، ضرورت پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه“

سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی (11تیر 1396)


در سومین روز از گردهمایی‌های مقاومت، روز یکشنبه 11تیرماه، سمیناری تحت عنوان ”سرنگونی رژیم آخوندی پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه“ باشرکت شمار زیادی از شخصیتهای عربی و بین‌المللی برگزار شد و سخنرانان با تأکید بر ضرورت مقابله با تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی در منطقه، اتفاق‌نظر داشتند که تنها با سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایران بحرانهای منطقه به سرانجام خواهد رسید.
شماری از سخنرانان این جلسه عبارت بودند از: سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر و مؤسس کمیته همبستگی عربی اسلامی با مقاومت ایران، عبدالحکیم بشار از ائتلاف اپوزیسیون سوریه، هشام نجار یکی از رهبران جامعه سوریهای مقیم آمریکا، محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت، جمال بو حسن نماینده پارلمان بحرین عضو کمیسیون خارجه این پارلمان و رئیس کمیته ابتکار عربی برای مقابله با دخالتهای رژیم ایران، سحر قواسمی و محمد لحام نمایندگان پارلمان فلسطین، حازم مجالی نماینده پارلمان اردن، صالح قلاب وزیر تبلیغات پیشین اردن، جیلانی همامی نماینده پارلمان تونس، مصطفی عمّاره نویسنده وتحلیلگر مصری، طاهر بومدرا، جمال عواضی ا زیمن و محمد شیخلی حقوقدان عراقی
در این جلسه همچنین پروفسور ریموند تنتر عضو پیشین شورای امنیت ملی کاخ سفید، پائولو کازاکا، جاسلین اسکات و پیتر مورفی سخنرانی کردند.
این جلسه توسط نویسنده و روزنامه‌نگار الجزایری انور مالک عضو پیشین هیأت جامعه عرب در سوریه اداره می‌شد.
انور مالک در سخنان افتتاحیه خود گفت سقوط رژیم آخوندی حقیقتاً پایان تروریسم خواهد بود. این جنگهای کثیف در سوریه و عراق و لبنان و فلسطین و یمن همه توسط رژیم ایران و شبه‌نظامیان آن صورت می‌گیرد.
سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - سید احمد غزالى
سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - سید احمد غزالى
سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر طی سخنانی گفت رژیم ایران دشمن اول اسلام است چرا که از اسلام برای اعمال سلطه بر جهان اسلام استفاده می‌کند. او افزود عملکردهای آخوندهای حاکم بر ایران امنیت منطقه را تهدید می‌کند و از همین زاویه مقاومت ایران فقط یک موضوع ایرانی نیست، بلکه یک موضوع عربی اسلامی و انسانی نیز هست.
سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - محمد محدثین
سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - محمد محدثین
محمد محدثین گفت، چهار تحول بزرگ در یک‌سال گذشته، یعنی انتقال مجاهدان از زندان لیبرتی به اروپا، وارد شدن یک ضربه سنگین به سیاست مماشات، در پیش گرفتن یک سیاست قاطع در منطقه در مقابل رژیم به‌خصوص کنفرانس ریاض و بالاخره شکست خامنه‌ای و به تبع آن شکست تمامیت رژیم در نمایش انتخابات، تعادل‌قوا را به نفع مردم و مقاومت تغییر داده است و راه برای سرنگونی این رژیم هموارتر شده است. محمد محدثین سپس کشورها و مردم منطقه را به ایستادگی در صفوف متحد در برابر رژیم ولایت فقیه فراخواند.
سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - دکتر صالح قلاب وزیر پیشین تبلیغات اردن
سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - دکتر صالح قلاب وزیر پیشین تبلیغات اردن
دکتر صالح قلاب وزیر پیشین تبلیغات اردن در این کنفرانس گفت ”برای پایان دادن به جنگها و تروریسم در منطقه باید یک جبهه گسترده جهانی برای سرنگون کردن رژیم ایران وجود داشته باشد. اگر این رژیم از سوریه و عراق خارج شود، از بین خواهد رفت. سازمان مجاهدین در سنگر مقدم می‌جنگد. ایران یک ملت بزرگ و یک تمدن عظیم است، این وظیفه ماست که به مجاهدین کمک کنیم و با همه چیز در کنار آنها بایستیم. نظام آخوندی خطری را علیه اعراب و علیه کشور من اردن تشکیل می‌دهد. سوریه، یمن و عراق را نابود می‌کند و یک سرطان در تمام منطقه است.
عبدالحکیم بشار از رهبری ائتلاف اپوزیسیون سوریه گفت برای حمایت از مقاومت ایران در جهت سرنگون کردن رژیم ایران باید به‌جای حرف زدن، عمل کرد. رویارویی با این رژیم جنایتکار یک وظیفه عربی و اسلامی منطقه‌ای و بین‌المللی ا ست. این رژیم با این‌که ضعیف است اما باید از طریق یک تلاش سازمان‌یافته عربی اسلامی برای کمک به مقاومت ایران، سرنگونی آن را تسریع کرد. ما نیازمند یک جبهه منظم برای ثبت سپاه پاسداران و حزب‌الشیطان لبنان در لیستهای تروریستی بین‌المللی هستیم
هشام نجار از رهبران جامعه سوریهای مقیم آمریکا رژیم آخوندی و رژیم اسد را نظام‌هایی تروریست، فاسد و جنایتکار توصیف کرد و ضمن تأکید بر همبستگی اپوزیسیون سوریه و مقاومت ایران، گفت: « انقلاب سوریه و انقلاب ایران پیروز خواهند شد».
سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - جمال بوحسن نماینده پارلمان بحرین
 سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی - جمال بوحسن نماینده پارلمان بحرین
جمال بوحسن نماینده پارلمان بحرین در سخنرانی خود گفت باید یک جبهه متحد منطقه‌یی و بین‌المللی برای زدن سر مار تروریسم در تهران به‌وجود بیاوریم. وی افزود دخالت رژیم ایران در بحرین با کمک و حمایت از گروه‌های تروریستی افزایش یافته است... . بسیاری از این تروریستها در قرارگاههای پاسداران و نیروی قدس در ایران و یا در عراق و لبنان آموزش دیده‌اند و این بسیار تأسف‌آور است که رژیم ایران سرزمینهای عربی را برای تروریسم در این کشورها به‌کار می‌گیرد.
سحر قواسمی نماینده پارلمان از فلسطین در سخنرانی خود در این سمینار گفت ”رژیم ایران از سازمانهای تروریستی حمایت می‌کند امری که انظار را از آرمان فلسطین منحرف کرده و تلاش‌ها برای کمک به این آرمان را متفرق می‌کند“. وی گفت ”تغییر رژیم فاشیستی در ایران به حل مشکل فلسطین کمک خواهد کرد“.
سپس طاهر بومدرا در سخنرانی خود، با اشاره به قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی در سال 67 به فرمان خمینی و همچنین جنایات مزدوران رژیم علیه مجاهدان اشرفی، بر لزوم محاکمه سران رژیم تأکید کرد.
حازم مجالی نماینده پارلمان اردن خواستار پایان دادن به دخالتهای رژیم آخوندی در خاورمیانه شد و افزود: تنها در این صورت، امنیت و ثبات برای خلقهای منطقه و از جمله مردم ایران تأمین می‌شود
جیلانی همامی نماینده پارلمان از تونس گفت رژیم ایران پایه‌ای‌ترین آزادیها را سرکوب می‌کند کما این‌که تروریسم را در یمن، سوریه، عراق و در شرق عربستان گسترش می‌دهد و حتی تلاش می‌کند در بخش غربی کشورهای عربی مانند تونس دخالت نماید“. وی گفت رژیم ایران تلاش می‌کند تا از طریق سازمانهای غیردولتی یک تشکل شیعه در تونس ایجاد نماید “.
استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق گفت: «شبه‌نظامیان عراقی وابسته به رژیم ایران دست به کشتار در موصل زدند و اهل سنت را در عراق به قتل رساندند».
وی با اشاره به استمرار دخالتها و جنایات رژیم آخوندی بعد از توافق اتمی، تأکید کرد: «اگر با چالشهای رژیم شرور (حاکم بر تهران) مقابله کنیم... به همراه هم پیروز خواهیم شد».
محمد لحام عضو مجلس قانونگذاری فلسطین گفت: «شعارهایی که در روز موسوم به قدس در ایران تحت عنوان حمایت از فلسطین سرداده می‌شود برای خاک پاشیدن به چشمان ما مردم فلسطین است».
جمال عواضی فعال سیاسی از یمن دخالتهای رژیم آخوندی در منطقه را سرطانی دانست که توسط سپاه پاسداران پراکنده می‌شود و گفت که باید در همبستگی با مقاومت ایران با این رژیم مقابله کرد.
سپس دکتر محمد شیخلی حقوقدان عراقی تاریخچه کوتاهی از جنایات رژیم در عراق، از جمله جنایت‌های حکومت دست‌نشانده مالکی علیه مجاهدان اشرفی را یادآوری کرد و ابراز امیدواری کرد که مبارزه مقاومت ایران علیه دیکتاتوری آخوندی به پیروزی برسد.
وی گفت که برای تحقق این هدف و برای استقرار ثبات و صلح در منطقه، ما با مقاومت ایران همکاری می‌کنیم.
مصطفی عمّاره نویسنده وتحلیلگر مصری به یک جبهه‌ متحد عربی و اسلامی برای مقابله با رژیم آخوندی فراخوان داد و خواهان نام‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی شد.
دکتر کریم عبدیان مدافع حقوق‌بشر از اهواز با اشاره به سخنان خانم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت گفت به‌رسمیت شناختن حقوق ملیتها از سوی مقاومت ایران، زمینه مناسبی را جهت تلاش برای متحد کردن همه جریانهای اپوزیسیون ایجاد می‌کند که خواستار آزادی، دموکراسی، کثرت‌گرایی، همزیستی مسالمت‌آمیز با همسایگان و تشکیل دولتی هستند که حقوق همه ملیتها را تأمین کند.
در این جلسه پروفسور ریموند تنتر طی سخنان کوتاهی، راه‌حل درست در قبال نظام آخوندی را تغییر رژیم به‌دست مردم و مقاومت ایران دانست.
پائولو کازاکا طی سخنانی به تجربه سفرهای خودش به عراق پرداخت و تأکید کرد که باید دخالتهای رژیم آخوندی در کشورهای منطقه مثل عراق و سوریه را اشغال بنامیم. وی سپس بر لزوم همبستگی کشورهای عربی برای مقابله با جاه‌طلبیهای منطقه‌یی و تجاوزات رژیم به‌عنوان مشکل اصلی منطقه تأکید کرد.
در پایان این جلسه هیأتی از استرالیا متشکل از دکتر جاسلین اسکات نویسنده و استاد دانشگاه و پیتر مورفی رئیس کمیته استرالیائیهای حامی دموکراسی در ایران، بر حمایت خود از مبارزه مردم و مقاومت ایران علیه رژیم آخوندی تأکید کردند.
جاسلین اسکات گفت: به‌عنوان حامیان دموکراسی در ایران، ما اعتقاد داریم که صلح، عدالت، حقیقت، آزادی و برابری... حق همه انسانها و حق تمامی مردم ایران است... اما این حقوق... به‌خاطر یک رژیم سرکوبگر و تروریست از همه مردم ایران سلب می‌شود...
وی افزود: «به‌عنوان حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران، اعتقاد داریم که همه باید در این (مبارزه) سهیم باشند تا همه مردم جهان بتوانند از همان حقوق بهره ببرند».