Wednesday 5 July 2017

برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و استمرار رعشه‌های هراس و استیصال رژیم آخوندی

برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت


تلویزیون رژیم- 11تیر: مریم رجوی : وجود یک نیروی تغییر و یک جایگزین دموکراتیک است. قدرت این جایگزین در این است که شرایط بحرانی را به سرنگونی رژیم بالغ می‌کند. در سال 88هسته اصلی قیامها را تشکیل داد و شعارها را از رأی من کو به شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه...
روزنامه حکومتی اعتماد به فغان در آمده که «در این میان نوع برخورد صدا و سیما و برخی عناصر خاص با مسأله مجاهدین قابل تأمل است. این روزها در بخش‌های مختلف خبری و برخی برنامه‌های صدا و سیما سعی شد که میان اقدامات مجاهدین با برخی از منتقدان و معترضان در داخل ارتباط ایجاد شود و در این زمینه ادعای مریم رجوی درباره نقش مجاهدین در حوادث سال ٨٨بزرگنمایی شد. و طبعاً مسئولان سیاسی و رسانه‌یی ما نباید در دام مجاهدین بیفتند و آن ادعاهای گزاف را باز هم بزرگ‌تر کرده و به خورد مردم بدهند».
زوزه‌های هراسناک این روزنامه «معتدل» باند روحانی در حالی است که مهره باند خامنه‌ای به زبان معکوس از تداوم حضور مجاهدین در تحولات داخل کشور ابراز نگرانی می‌کند:
‌یاسر جبرائیلی مهره خامنه‌ای در خبرگزاری سپاه پاسداران:‌ اشاره هم کردید به فتنه ۸۸، چطور منافقین و آمریکا و لیبرالها در فتنه 88بهم می‌رسند؟ و به نظر من این پیوند همین الآن هم ادامه داره. (ادامه از ۰۰.۲۶) و شما همزمان پیش ازبرگزاری نشست پاریس می‌بینید که آقای رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا میاد میگه که ما هم‌چنان از کسانی که در داخل ایران هستند برای براندازی جمهوری اسلامی می‌خوایم داریم استفاده می‌کنیم خوب این کسان چه کسانی هستند؟ آدمهای معمولی و بالاخره سوپری دم محل که نیستند. اینا بالاخره یک ظرفیتهایی در اختیار دارند در جمهوری اسلامی ما دیدیم از این ظرفیتها در سال ۸۸علیه خود نظام استفاده کردند. که خب این هوشمندی دستگاههای اطلاعاتی ما را حتماً می‌طلبه.
تناقض‌گویی تئوریسینهای نظام
تئوریسین شکنجه- محمد جواد لاریجانی: اینها همان‌طور که در گذشته ناموفق بودند در آینده هم ناموفقند. (تلویزیون رژیم 11تیر)
‌یاسر جبرائیلی مهره خامنه‌ای در خبرگزاری سپاه پاسداران: این صحنه به ما داره میگه این‌که منافقین در پاریس جمع شدن و آقای جان بولتون آمده، عربستان قبلاً اومده و شرکت کرده و باهاشون پیوند خورده، منافقین را نباید در خلأ دید این بخش از یک پروژه بزرگ علیه جمهوری اسلامی است. اشاره می‌کنم به فرمایشات حضرت آقا که فرمودند هدف کوتاه مدت اینها ناامن سازی ایرانه.

No comments:

Post a Comment